:::My PaGeS:::

Thursday, November 25, 2010

::: Ujian Psikometrik :::

Salam...
1st of all, syukur Alhamdulillah..... kerna, aku tlh menerima perkhabaran yg gembira hari ini... but, buat kelam kabut jg... hihi.. tp, aku ttp bsyukur.. ini 1 permulaan yg baik.. dan mudah2an permulaan yg baik ini, akan menjamin masa dpn yg lebih baik..  amin.... 1st time rasanya dpt interview d UMS ni, wpun suda 3 kali aku apply kerja melalui 'E-jobs online'.... syukur....

dan yg pling mengejutkan aku, esok adalah harinya~ duhh,... sgt teruja, dan gementar... nasib jgk la, ada buka laman webnya hari ni, coz klu x, confirm suda terlepas utk menduduki ujian psikometrik @ ujian bertulis ni.... dan saya ada 2 masalah... 

1) Apa alasan yg harus aku bg dgn bos?? huhu... confirm, telinga akan kena cuci lg dgn bersih sebersihnya... coz tu ujian start jam 230pm-315pm.... waktu kerja, ok...

2) Sepa jgk yg mau hantar aku ni?? punyala jauh msuk ke dlm UMS ni... melainkan cik abg sudi utk meluangkan masa selama lbih kurang 45min utk mhantar & menunggu aku abis mduduki ujian ini... huh! amat berat...

mahu xmahu, aku kena jg pergi ke ums.. sbb ini adalah peluang aku utk bertukar angin ke situasi kerja yg lain, seperti yg aku angan2kan... dan pling aku suka, SABTU cuti... hihi.... tp, aku blm blh utk bergembira sakan, or mengharap sgt utk jawatan ini, kerana aku tau, ramai lg calon2 yg layak di luar sana..... hanya bersandarkan nasib sahaja... huhu.... ttp, aku harus pergi utk menimba pengalaman mendudi ujian bertulis... dan mgkin, bila aku berjaya utk tapisan ujian bertulis, aku kena duduki lg ujian lisan (interview)... dan selepas itu, brula ada keputusan, sama ada aku layak or x utk jawatan ini...



Ya Allah... ya Tuhanku, ko murahkan la rezeki ku utk mendapat jawatan ini.... amin...

::: ayu :::

3 comments: