:::My PaGeS:::

Monday, November 22, 2010

:::: Kerja... Kerja...:::

Salam.... saja nak meluahkan perasaan... hihi.... erm, kdg2 geram jgk rasanya, bila berada d opis ni.... ada sorang staff ni, bila dia cuti, sukati jak suruh org buat keja dia... siap bpesan lg... tp, bila aku yg cuti... astaga, bkulat ba keja atas meja tu.. teda yg tlg lgsung, even 1jak pun kong kad yg mo dikira, bila tu KSK mo blik cuti.... huhu... adil ka bgtu???? 

sgt2 bosan suda dgn situasi mcm ni... tlg susah, xtlg susah... tp pling mls, bila part, dia yg buat salah, msuk tmpt bos, dia blame kita pula.. bila kita ckp blik kat dia, dia buat xtau yg dia xperna pun buat kesalahan mcm tu... ok, fine la, aku tau la dia tua dr aku, tp xsemestinya, blh buli org muda mcm aku... salah ttp salah... xkira umur.. tp aku still hormat dia as org lebih tua dr aku... huhu... 
asyik2 mcm tu, asal cuti jak, mcm2 pesanan.... klu dia byr gaji aku xpa jgk.. ni x, dia yg dpt elaun lebih, aku plak kna handle keja2 dia.. puiiii la.... kin panas... pastu bila aku kna mrh, taikkkk kucingnya mo back up aku... aiya... susah ooooo punya officemate mcm ni.... sbr2 kan diri jak la...

No comments:

Post a Comment