:::My PaGeS:::

Thursday, December 30, 2010

::: Selamat Tinggal 2010, & Welcome 2011... :::

Salam....
Nampaknya, kita akan mengakhiri tahun 2010.... tggl lbih kurang 1hari saja lg utk kita melangkah ke thun baru.... adakah smua impian n cita2 anda smua d thun 2010 suda tcapai?? ermm, bg aku, ada lg msih yg blm tercapai... dan Insyaallah, akn dimasukkan ke dlm listing 2011.... 
My wish for 2011 :


1. Berazam utk mendapatkan suasana kerja yg lebih tenang ( find a new job)... Insyaallah,  dan mudah2an saya dpt melepasi ujian psikometrik, melangkah ke interview dan seterusnya mdpt peluang pekerjaan itu.... amin...

2. Smoga jodohku dipercepatkan-NYA... amin... semoga perancangan berjalan dgn lancar... amin.... 

3. Semoga keadaan ekonomi aku & dia akan bertambah baik.. Insyaallah...

4. Saya mau on diet! ;p.. smoga aku dpt menahan nafsu mkn yg mbuak2 ini... hihi

5. Semoga aku, dia dan seluruh familyku sntiasa berada dlm keadaan yg baik2 saja... amin...

6. Semoga apa yg saya hajati termakbul dgn izin dr-NYA... amin....

Terlalu byk rasanya kenangan manis & pahit sepanjang thun 2010 ni... kenangan yg byk mengajar utk mematangkan diri.... kenangan yg terlalu pedih utk diingati dan terlalu seronok bila diingat kembali.... semoga thun baru ni, mbuka lembaran baru dlm hidup aku, dia dan semuanya.... semoga membawa seribu kebaikan.. Insyaallah.... amin...

:::ayu:::



No comments:

Post a Comment