:::My PaGeS:::

Friday, April 8, 2011

::: Really need a Kaunselor / Pakar Psikiatrik... ::

Salam....
Sebenarnya, semenjak 2 menjak ni, ada saja yg sering mengganggu fikiranku.... mmg, seboleh2nya, aku tidak mahu memikirkannya... mahu sentiasa fikirkan benda yg +ve... but, i can't!! tdk tahu mcm mn & bgaimana mahu nyahkan perkara2 ni dr fikiran... puas suda cuba, tp xblh... mmg, aku sgt2 'HATE MY FEELING" right now... terasa mahu meluahkan kepada seseorang, tp tdk tahu kpd sesiapa... sbb, sekarang ni, tdk ada 1 org pun yg sgt2 aku percayai utk aku meluahkan apa yg terbuku d hati... arghhh, that's y, i really2 need a kaunselor... sekurang2nya dpt meringankan apa yg terbeban d benak, hati n bahuku.... byk kali suda aku berishtigfar, tp xtau knp setan2 ni ttp jg mhasut aku bpikir benda yg -ve.......... mmg, sungguh tdk selesa dgn keadaan mcm ni.... :'(

terlampau byk benda yg berlegar2 d kepala otak ni... tlmpau byk yg negatif... rasa mahu menangis sepuas2nya... hati aku ni, sentiasa tidak puas dgn apa yg diterangkan... Ya Allah, ko berikanla aku kekuatan... tdk tahu, bahu siapa yg aku blh pinjam, utk menangis sepuas2nya.... tdk tahu, siapa yg blh berikan aku ketengan hati yg btul2 blh membuatkan aku berkeadaan stabil.... aku mahukan suasana hidup spt yg dulu2... happy go lucky, tanpa pikir apa2 pun... tp, itu hanyalah fantasi.... sbb, aku mmg kena bdepan dgn realiti yg kdg2 mmg menyakitkan dan yg aku sndri pun kdg2 tdk pasti..... how i wish, someone can make me happy right now, can understand me...

No comments:

Post a Comment