:::My PaGeS:::

Wednesday, July 21, 2010

::::Balik Kg:::::

salam....
lama rasanya xblik kg... but, this week Insyaallah, akan blik kg... amin.. cuti pun suda approve.. last blik kg tu time cuti kaamatan.. wallawehhh, sgt2 lama kan.... ermm, sbtu ni, dah apply 1/2 day, n dah approve pun.... rindu sgt2 dgn suasanan kg.. mau2 lgik skg ni musim buah, n pling xthn, dgr bibik suda booking durian merah.. ahhaha.. my feveret~ i love it.... even org lain sbuk melantak n berebut durian putih, saya ttp dgn durian merah... hehehehe.... 

isinya yg lemak manis.. ermm, sdp sgt2... tapun2 dulu... hehehe... n xsbr mo mkn masakan org d kg... sdp sgt~ hehehe.. nak suruh msk kari ikan & asam pedas.... sbb, apa yg aku buat, rasanya xserupa mcm org tua buat... lain air tgn, lain la rasanya kan... hehehehe.... nak berehat d kg.. wpun cuti smpai ahad jak.. hehehe...

manggis & langsat pun ada... n hope buah terap pun still ada, blh sruh wat kuih.. nyum2.. tapun2 lg dulu... hehehehe.... xlama lg nak posa suda.. jd, nak melantak buah2an lah dulu.. klu nak beli, kat kk ni, hurmmm, harga, mahal sgt~ n rasa xsesedap mana.... mudah2an kmi selamat plg kg, n selamat kembali ke kk.. amin....

1 comment:

  1. ayu............sdap nyaaa durian merah tu.. lma aku xmkn.. nyum3....
    ayu folo aku. ak xble folo laa.. nth p prob blog aku tu.

    ReplyDelete